Конкурс "Учитель року-2016"





Інформаційна картка
учасника другого (обласного) туру
 всеукраїнського конкурсу «Учитель року - 2016»

1.    
Прізвище, ім’я, по батькові
Ребро Інна Іванівна
2.    
Які вищі навчальні заклади закінчили, у якому році, спеціальність за дипломом
Херсонський державний 
педагогічний університет, 2002
Правознавство (диплом
 молодшого спеціаліста)
Херсонський державний
 університет, 2008
 Правознавство (диплом бакалавра)
Херсонський державний 
університет, 2011
Історія (диплом магістра)
3.    
Педагогічний стаж роботи
12 років
4.    
Місце роботи (найменування навчального закладу відповідно до статуту)
Микільська ЗОШ І-ІІІ ступенів 
Білозерської  районної  ради   
Херсонської області,  
вул. Леніна, 78,
с. Микільське, 75033,
тел./факс 0 (247) 43521,
е-mail:  mukilske2014@ukr.net
5.    
Посада
вчитель історії
6.    
Кваліфікаційна категорія
спеціаліст І категорії
7.    
Звання
-
8.    
Класи, в яких викладаєте
5-11
9.    
Посилання на власний Інтернет-ресурс
10.            
Педагогічне кредо
"Єдиний шлях, який веде до знання - це діяльність"
                                    Бернард Шоу
              Інноваційні форми роботи та технології, що я використовую.
            Викладання історії в школі вимагає від вчителя творчого підходу, особливо у виборі методичних прийомів і технологій навчання, наочного матеріалу та використання аудіовізуальних засобів.
         Серед інноваційних технологій, які я використовую у своїй діяльності, можу виділити наступні: інформаційно-комунікаційні, проектні, інтерактивні.
         З метою забезпечення інформаційного навчального середовища та інтенсифікації навчального процесу застосовую під час занять комп’ютер та інформаційні технології. Як правило, звертаюсь до мультимедійних програм, електронних підручників та посібників, постійно використовую сучасні технічні засоби - комп’ютер, мультимедійний проектор.
Серед них :
- мультимедійні презентації, створені за допомогою програми PowerPoint (як дидактичний і методичний матеріал для уроку);
- документальні матеріали (фільми з серії “Невідома Україна” , “20 кроків до мрії”, «Країна. Історія українських земель» та інші);
- використання додатку Smart Notebook (для розробки уроків та створення вправ);
- аудіоматеріали (використання аудіоматеріалів найбільш ефективно при вивченні тем з культури);
- онлайновий сервіс LearningApps.org (для створення вправ до уроків);
- MyTest (для створення і проведення комп`ютерного тестування, збору та аналізу результатів, виставлення оцінок за вказаною в тесті шкалою).
      У своїй педагогічній діяльності використовую такі елементи сучасних технологій навчання, як інтерактивні та проектні технології.
Готуючись до уроків, продумую, які методи і прийоми, доцільно використати, бо в сучасній методиці дуже багато прийомів інтерактивного навчання. Я використовую як найпростіші («Робота в парах», «Робота в групах», «Мікрофон», «Незакінчені речення», «Вірю – не вірю»), так і складні методи («Аналіз ситуацій», «Займи позицію», «Мозковий штурм»), а також рольові ігри, дискусії. Ці методи допомагають розвивати критичне мислення, креативність, толерантність, повагу і доброзичливість.
         Практикую  уроки – прес-конференції, уроки – бесіди, уроки – диспути. Під час прес-конференцій, наприклад, на уроці «Україна в умовах окупації», виступаючи доповідачами, кореспондентами, журналістами, учні ставлять запитання, самостійно шукають відповіді.
       Серед багатьох методів роботи, які стимулюють інтерес учнів до нових знань, сприяють розвитку дитини через розв’язання проблем і застосування їх у конкретній діяльності, можна виділити  метод проектів .  Найпростіші уроки – міні-проекти – це створення ігрових ситуацій і дидактичних ігор. Застосовую у своїй роботі інформаційні проекти, коли учням пропонується підготувати повідомлення з певної теми та творчі проекти: малюнки, стіннівки. Неодмінна умова – наявність власної точки зору учня стосовно певної інформації та обговорення її з учнями класу. 


Есе  «Я – педагог і особистість»
Я завжди захоплювалася людьми, які здатні присвячувати своє життя іншим, віддавати тепло і доброту, дивувати новим і щиро радіти чужим перемогам. Неможливо навіть припустити, що не тільки батьки здатні на таке.
         Чи планувала я особисто свій життєвий шлях присвятити педагогіці? Стати вчителем… І чи думала я, що моєю роботою буде викладання? Так, про це я мріяла з самого дитинства. І доля привела мене до Херсонського державного університету.
        В січні 2004 року переступила поріг Микільської загальноосвітньої школи (в якій навчалася 11 років) в новій якості. Я – вчитель. Хотілося все і відразу: визнання, поваги, благополуччя, розуміння. Але пройшов не один місяць, поки все це збулося. Прийшло перше визнання, перші перемоги. Радіючи малому – осягала велике.
         Для мене бути вчителем – це значить жити, бути активною, харизматичною особистістю, в якій відчувається сила волі і душа. Все має свої корені. Мене колись також навчали. І саме улюблені викладачі відкрили мені, що живе, довірливе спілкування з дітьми – одна з головних умов успіху і задоволення від своєї роботи.
      Сократ порівнював учителя з краплиною дощу. Дійсно, як дощ відкриває потенціал кожного зерна, так і моя мета, як педагога – виявляти обдарованість кожного учня. Немає на світі не талановитих дітей і своє завдання вбачаю у тому, щоб допомогти їм знайти себе.
    В своїй  діяльності постійно намагаюся підвищувати  педагогічний  і методичний рівень. Навчаючи - вчусь, співпрацюючи зі своїми учнями. Постійно в творчому пошуку,  люблю зустрічі з цікавими людьми, приймаю активну  участь у  засіданнях та семінарах, тренінгах та проектах, в процесі педагогічної діяльності впроваджую інформаційно-комунікаційні технології. Впевнена, щоб учителя поважали та любили діти, треба не тільки  знати свій предмет, методику викладання, але бути чесним, справедливим, добрим, прикладом для інших. Тому намагаюсь  нести  тепло, радість дітям, всім оточуючим.
         Найбільшим моїм досягненням є учні, їх перемоги й здобутки.  Кажуть, що доля вчителя – одна з найважчих. І це дійсно так. Адже, щоб стати справжнім педагогом, необхідно мати велике серце та безмежну любов до дітей.  












Немає коментарів:

Дописати коментар